Kontakty ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** UNIVERZITA KARLOVA Ekonomický, personální a mzdový odbor RUK Ovocný trh 560/5 116 36 Praha 1 IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Funkce / oblast činnosti v EPMO RUK Jméno Vedoucí ekonomického, personálního a mzdového odboru (EPMO) RUK Ing. Iveta Šiková Asistentka vedoucí EPMO; příspěvky ze sociálního fondu (pojištění: penzijní, životní, úroky Mgr. Eva Tomanová, MBA z úvěru na bytové potřeby, školkovné), statistika (výkaz: ZO 1-04), statistika VTR 5-01(b)-pouze kopie k založení Hlavní účetní UK Bc. Jana Prokopová Účetní UK Ivana Rusinová Metodické oddělení: Univerzitní agenda: metodik procesů (EIS) Ing. Radka Nováková Univerzitní agenda: metodik majetku; Ing. Pavel Janda podpora fakult a součástí v oblasti majetku Univerzitní agenda: metodik daní Ilona Semerádová Univerzitní agenda: metodik účetnictví Ing. Jana Mašková Univerzitní agenda: metodik controllingu Ing. Michal Sauer Vedoucí oddělení rozpočtů a projektového hospodaření Ing. Lucie Ackermann Blažková, Univerzitní agenda: dotace a příspěvky v ostatních rezortech mimo Bc. Dagmar Krčilová MŠMT, tedy: grantové agentury (GA ČR, TA ČR); DPH; silniční daň Univerzitní agenda: investiční referent, Ing. Jitka Pencáková investiční dotace z MŠMT (fakturace) Finanční referent (reporting UK a RUK; organizačně: VZH UK; rozpočet UK; administrativně: rozpočet RUK; VZH UK a reporty o hospodaření UK pro KR, RKR, AS, SR; aktualizace webu EPMO vč. ekonomických Ing. Libor Hochmann ukazatelů UK; prezentace; ad hoc analýzy) Univerzitní agenda: finanční referent v oblasti fondů fakult/ součástí UK a RUK, operační programy (analytická část) výzkum, Hana Němcová vývoj, vzdělávání (OP VVV), dary RUK, neinvestiční dotace a příspěvky z MŠMT Referent oddělení rozpočtů a projektového hospodaření (studentskáIng. Jana Hummelová, Ph.D zájmová činnost, dary, fondy, podpora výkaznictví) Vedoucí finanční účtárny rektorátu (RUK): Simona Velková příjem dotací, DPH (souhrnné a kontrolní hlášení), DPPO, tvorba FÚUP a FPP Rektorátní agenda: instrastat, jednotný správní doklad (JSD), Kateřina Benešová statistika (výkaz ZO 1-04),stipendia, vnitroorganizační účetnictví, sklady, platby Rektorátní agenda: pořizování závazků do účetnictví, zřizování bankovních účtů a komunikace s bankovními institucemi, přijaté Jana Tomková zálohy Rektorátní agenda: přijaté tuzemské a zahraniční faktury, statistika (výkaz: VPI 3-04), cash flow, platby, cestovní výdaje-smlouvy hosté, Iva Kořínková účtování OP VVV Rektorátní agenda: přijaté tuzemské faktury, majetek, sklady, platby Petra Dobřanská Rektorátní agenda: pohledávky, jiné závazky, spoluřešitelé, GA ČR, Edita Bulková TA ČR, platby Rektorátní agenda: evidence přijatých faktur Romana Sýkorová Rektorátní agenda: banka, platby, kontování karetních plateb, ARVŠ, Elena Velko dlužné školné Rektorátní agenda: CP tuzemské a zahraniční Renata Kozáková Projekt Mobility Pokladní (pokladní drobná vydání, služební cesty tuzemské i Jana Novotná zahraniční vč. poskytování záloh) Pondělí: 10-12h a 13-16h Změna pokladních hodin je předem vyhrazena (blíže viz web EO RUK, + menu: "Aktuálně"). Středa: 10-12h a 13-16h Personální a mzdové oddělení: Vedoucí personálního a mzdového oddělení Mgr. František Lukáš Mzdová účtárna RUK a NK: Mgr. Ing. Monika Burdová Mzdová agenda RUK a NK Mzdová agenda SBZ a dohody RUK Dana Bečvářová (tj. DPP / DPČ) Univerzitní agenda: mzdový metodik, Petra Fialová statistika (výkazy: Škol, ÚNP, Práce) Rektorátní agenda: referent PaM (práce a mzdy):DPP/DPČ, Iveta Archlebová přihlašování/odhlašování zaměstnanců ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění Koordinace a výkon náborových aktivit na RUK Mgr. Šárka Bártová Administrace pracovních poměrů a personální agendy RUK (nábor, Eva Lauko vznik, změny a ukončení pracovního poměru; lékařské prohlídky, MD, koordinace BOZP a PO, komunikace s úřady) Administrace pracovních poměrů a personální agendy RUK (nábor, Radka Kamenická vznik, změny a ukončení pracovního poměru; lékařské prohlídky, MD, koordinace BOZP a PO, komunikace s úřady) Nastavení strateg.řízení v oblasti lidských zdrojů ve vědě a výzkumMgr. Nikola Burkovská (VaV) RUK; Zavedení vnitřního systému hodnocení v tvůrčí oblasti a popularziace Vav; Péče o zaměstnance Nastavení strateg.řízení v oblasti lidských zdrojů ve vědě a výzkumu Jana Lungová (VaV) RUK; Zavedení vnitřního systému hodnocení v tvůrčí oblasti a popularziace Vav; Péče o zaměstnance Ostatní spolupracovníci EPMO: t.č. na mateřské dovolené Ing. Eliška Marešová